Deze zin heeft mij vanmorgen bijna in mijn bakje koffie doen laten stikken. Ik zat in de trein van Alkmaar naar Eindhoven, het was nog vroeg en ik zat een beetje koffie uit mijn thermoskan ze zippen. Op een gegeven moment komen er twee "hipster" tienermeisjes van 15 tegenover me zitten. De ene heeft nog meer gaten in haar jas dan de ander in haar broek. En de ene haarband is veller dan de ander haar New Balances. Maargoed dit is tegenwoordig in dus daar laat ik me niet over gaan. Omdat ik gek ben om naar gesprekken te luisteren besluit ik stiekem het geluid van mijn muziek zachter te zetten. Waarschijnlijk zagen ze mijn thermoskan en begonnen ze daarom over koffie te praten. "Telkens als mijn moeder koffie zet, laat ik het liever staan." "Ja koffie is vies, behalve bij de Starbuck. Daar is koffie zooo lekker". Ik schrok me wild maargoed ik moet hier toch een klein complimentje aan Starbucks geven. Want blijkbaar hebben zij hun bedrijf zo goed opgezet dat iedereen die koffie wel lust. Hulde. Ondanks dat ik het een belachelijke opmerking vond, is dit de reden dat ik van communicatie en marketing hou. Ik ben benieuwd wanneer ik de zometeen politie agenten hoor zeggen dat ze alleen van Dunkin Donuts houden.
Meer dan Vulling
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten